21 Nisan 2013 Pazar

Ender Tekin – Anne


Hani zamanla geçer derler,
Yalan yıllar oldu,
Yokluğunda bütün acılar,
Anne hep beni buldu.
Yalan, yalan, yalan, yalan,
Beni sensizlik ağlatan,
Nasıl bırakıp da gittin?
Beni yanına almadan.
Yalan, yalan, yalan, yalan,
Beni sensizlik ağlatan,
Nasıl bırakıp da gittin,
Beni yanına almadan,
Anne kimse sevmedi,
Senin sevdiğin gibi,
Kimse sarılıp öpmedi
Senin öptüğün gibi.
***
Anne dön de gel hadi,
Beni Rabb’ime götür,
Çok korkuyorum anne,
Beni Rabb’ime götür.
Yalan, yalan, yalan, yalan,
Beni sensizlik ağlatan,
Nasıl bırakıp da gittin?
Beni yanına almadan.
Yalan, yalan, yalan, yalan,
Beni sensizlik ağlatan,
Nasıl bırakıp da gittin,
Beni yanına almadan,
Anne kimse sevmedi,
Senin sevdiğin gibi,
Kimse sarılıp öpmedi
Senin öptüğün gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ilahiler